בהתאם להודעה של שגרירות ארה"ב בישראל החל מה-12 בנובמבר 2024, תיכנס לתוקף מערכת חדשה לקביעת תורים להוצאת ויזה בשגרירות ארה"ב בירושלים ובשלוחת השגרירות בתל אביב, שתנוהל על ידי ספק שירותים חדש. בתקופת המעבר, בין ה-1 ל-11 בנובמבר 2024, המערכת הנוכחית תושבת ולא תתאפשר קביעת תורים חדשים או שינוי תורים קיימים.
הנחיות חשובות למבקשי ויזות כפי שפורט בהודעה:
- אם כבר קבעתם תור לראיון: אינכם נדרשים לפעולה נוספת – פשוט הגיעו לראיון במועד שנקבע.
- אם שילמתם את אגרת הוויזה אך טרם קבעתם תור לראיון: אנו ממליצים לקבוע את התור עד ה-1 בנובמבר 2024 במערכת הנוכחית. אם לא תספיקו לקבוע תור עד מועד זה, תוכלו לעשות זאת שוב במערכת החדשה החל מה-12 בנובמבר 2024 תוך שימוש באגרת הוויזה ששולמה.
- אם בכוונתכם להתחיל את תהליך הבקשה לויזה: יש לבצע את תשלום האגרה ולקבוע תור בהקדם, שכן המערכת הנוכחית לא תקבל תשלומי מזומן החל מ-29 באוקטובר 2024 ותשלומי אשראי החל מ-1 בנובמבר 2024. החל מה-12 בנובמבר, ניתן יהיה לשלם ולתאם תורים במערכת החדשה.
- אם נדרשתם להגיש מסמכים נוספים למדור הקונסולרי: אנא העבירו את המסמכים בהקדם האפשרי לנקודות ההסמכה, שכן אלו יפסיקו לקבל מסמכים החל מ-6 בנובמבר 2024.
אנו ממליצים להיערך בהתאם ולבצע את הפעולות הנדרשות במועדים שנקבעו כדי להבטיח תהליך מהיר ויעיל.