לקוחות יקרים!  
שימו לב: שירות הוצאת הויזה לארה"ב שרכשתם הינו למטרת תיירות או פגישות עסקים ולא לצורך עבודה בארה"ב או כל מטרה אחרת. יש לספק את כל הנדרש תוך חודש ימים, אחרת השירות שלכם יפוג ויצריך תשלום עבור חידוש שירות.

דברים שחשוב שתדעו לפני שמתחילים:

1. לקוח שלא שלח עדיין את טופס הויזה,  נא להשלימו בהקדם לא יאוחר משבוע ימים מרגע ביצוע העסקה איחור בהשלמת הטופס יגרום לעיכוב בתהליך הוצאת הויזה.

*** עליכם להשלים את הטופס עבור כל מבקש ויזה


לחצו כאן להשלמת טופס בקשה לויזה לארה"ב

 
  2. בהתאם לנהלי החברה השירות ניתן לחודש ימים בלבד! כלומר, תוך חודש ימים עליכם לשלוח טופס ויזה עבור כל מבקש, ואמצעי תשלום לאגרת שגרירות תקינים. 
את אגרת השגרירות מומלץ מאוד לרכוש דרכנו על מנת להימנע מתקלות בניכם לבין השגרירות. מי שבחר בתשלום אגרה באמצעות סניף הדואר עליו לקחת בחשבון  שהשובר יתעדכן תוך לא פחות מ-5 ימים וכמוכן, לעיתים יש תקלות תקשורת שיכולות לגרום לעיכוב רב יותר.

     אנו עושים הכול על מנת לתת את השירות הטוב ביותר לכלל לקוחותינו

   בבקשה ממכם תנו לנו את האפשרות לעשות זאת.


 נא קראו את תקנון האתר הקצר והגילוי נאות לפני מילוי הטופס



  3. נא לא לחדש דרכון ללא אישור מנציגנו. במידה ונערכו המסמכים שלכם והחלטתם לחדש את הדרכון, הצוות שלנו יאלץ להגיש את הבקשה עבורכם מחדש עם פרטי הדרכון החדשים ותאלצו לשלם שוב עבור הגשת בקשה חדשה. בבקשה נא לא לחדש דרכון ללא אשור בכתב או במייל מנציגנו!
 

ניתן להתקשר למוקד התמיכה בטלפון: 1700-5000-73 בשלוחה 3

בימים א'-ה' בין השעות  08:00-16:00

ביום ו-  08:00-12:00 

או לחלופין לשלוח מייל לכתובת support@visa2all.co.il   ונציג יצור עימך קשר בהקדם.